sobota 28. září 2019

Matčina hra - Sandie Jonesová

Zdroj obrázku

Autor: Sandie Jones
Rok vydání: 2019
Nakladatelství: Cosmopolis
Počet stran: 352

Anotace: Adam zbožňuje Emily. Emily je přesvědčená, že Adam je perfektní muž. Nevěřila, že někoho takového někdy potká. Ve stínu na ni ovšem číhá soupeřka, kterou nic nezastaví.
Emily si vybrala Adama, ale nevybrala si jeho matku Pammie. A Emily brzy zjistí, kam až je Pammie schopná zajít, aby dosáhla svého. Aby Emily odešla navždy.


"Ještě mě čeká spousta práce, ještě musím způsobit tolik bolesti, ale nenechám se odradit. Jednou už jsem selhala, ale tentokrát to nedopustím."

Po zradě bývalého přítele a nejlepší kamarádky to vypadá, že Emily konečně potkala dokonalého muže, prostě muže svých snů, Adama. Konečně se na ni usmálo štěstí a ona bude moct být s mužem, kterého miluje. Adam je pozorný a starostlivý, ale s jednou vadou na kráse, jeho matkou Pamelou. Mají spolu velmi blízký vztah, což by nevadilo, kdyby se Pammie nerozhodla, že udělá cokoliv, aby jejich vztah zničila. Je ochotná lhát a manipulovat, jen aby získala to, co chce. Je to milostný trojúhelník trochu jinak.

Adam svou matku velmi často hájí a ze všech rozporů obviňuje Emily. Proč to všechno Pammie dělá? Chce svého syna pouze pro sebe? Nebo je v tom něco jiného? Všichni mají Pamelu za skvělou a dobrosrdečnou ženu, ale Emily ví své a nemá v plánu se jen tak Adama vzdát.

Při čtení jsem dost často na Emily křičela, ať už se na to vykašle a zdrhne. Žádný chlap nestojí za to, aby se takhle trápila. I za cenu zlomeného srdce. Prožívala jsem to s ní, kroutila nevěřícně hlavou a nechápala.

"Hodila jsi po něm tím svým pohledem?" zeptal se.
"Jakým pohledem?"
"Však víš. Takovým tím ,vezmi mě do postele, nebo mě navždy ztratíš'?" Zatřepetal řasami a olízl si rty tím nejvíc nesexy způsobem jako pes, který dostal kus čokolády. Jednou mu jeden můj potenciální nápadník řekl, že mám "roztoužené oči" a "rty lákající k polibku" a od té doby jsem to měla na talíři."

Nechci knihu rozebírat úplně do detailů, protože bych mohla prozradit víc, než je zdrávo a připravila bych vás o ten pocit, co jsem měla já, když jsem knihu dočetla. Matčina hra je thriller plný lží, podvodů a zlomených srdcí. Je to kniha, kterou jakmile začnete číst, budete mít problém přestat. Bylo to prostě a jednoduše WAU. Konec byl nečekaný a úžasný a já autorce tleskám za to, co dokázala napsat.

Jak jsem již zmiňovala, jediný problém, který jsem s knihou měla, byl ten, že jsem nedokázala přestat číst. Je to čtivé, šílené a hlavně návykové čtení. Odložit knihu byl velký, ale opravdu velký problém. Kdybych nemusela vstávat ráno do práce, tak ji dám na jeden jediný zátah. Takhle mi to trvalo celé dva večery.

"Jedinou výhodou bylo, že událost poctila svou návštěvou i princezna Pammie, jejíž přítomnost nějakým způsobem dokázala v mužích potlačit jejich chlapeckou stránku. Ačkoli kdybych měla na výběr, radši bych viděla, jak šestnáct přehnaně hrdých majitelů předvádí ochablé penisy, než Adamovu matku. To přiznání by mě mělo rozesmutnit, ale po tom, co jsem do sebe hodila půl lahve prosecca, mi přišlo spíš zábavné. Jen ta myšlenka mi vyvolala na tváři úsměv. Nedostane mě, ať se snaží jakkoli. Já se nedám."

Takže asi přejdu rovnou k doporučení. Pokud jste fanoušci psychologických thrillerů, určitě neváhejte. Bylo to skvělé od začátku, až do samotného konce, a já zůstala po přečtení sedět s otevřenou pusou. Kniha je zakončena tak, že moje detektivní schopnosti dostali na frak.

Hodnocení

Sandie Jones
je novinářka na volné noze píšící mimo jiné pro Sunday Times, Daily Mail, Womans´s Weekly a časopis Hello. Kdyby nebyla spisovatelkou, stala by se návrhářkou interiérů, protože je až nezdravě posedlá tapetami a polštářky. Žije v Londýně s manželem a třemi dětmi.

Za zaslání recenzního výtisku děkuji nakladatelství Cosmopolis, kde si knihu Matčina hra můžete zakoupit.

Díky za přečtení
a mějte se krásně.
Pary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :-)