sobota 16. prosince 2023

Jen mezi námi - T. L. Swanová

 

Zdroj obrázku

Autor: T. L. Swan
Rok vydání: 2023
Nakladatelství: Metafora
Série: Milesův klub (4.)
Počet stran: 496

Anotace: Můžu mít vše, na co ukážu. Tak proč se uvnitř cítím tak prázdný?
Je na čase najít své pravé já. Jeden rok putování s batohem na zádech po Evropě: nová identita, žádné kontakty a žádné peníze. Byl to skvělý plán.
Dokud jsem se neocitl tady. V přeplněném, špinavém pokoji hostelu. Ani nedokážu popsat tu pekelnou díru, do které jsem propadl.
Uprostřed toho chaosu ale potkávám Hayden Whitmoreovou. Spí na posteli naproti mně a přiznávám, že na ni zírám častěji, než je zdrávo. Krásná, nevinná a chytrá. Je tu ale problém. Můj šarm na ni vůbec nepůsobí, a navíc si ze mě udělala nejlepšího kamaráda.
No chápete to?
Fajn. Přistoupím na její hru. Budu ten nejlepší kamarád, jakého kdy měla, budu ji držet za ruku a lísat se k ní v posteli. Ďábelský plán, na který jsem vážně pyšný. Jenže tím jaksi vznikl další problém. Hayden se mi dostává pod kůži a já si uvědomuju, že mi možná přátelství s výhodami nestačí. Jenže co se stane, až zjistí, kdo skutečně jsem?

"Ticho prořízne hluboké bzučení budíku a já se protáhnu.
"Kruci mám pocit, že jsem spal tři minuty," zabručím.
"Taky myslím," zašeptá Heidi a přehodí se přese mě nohu.
Pokračuju v dřímotě se zavřenýma očima, když z druhé strany krku ucítím něčí rty. "Dobré ráno, Nicki," zamumlám.

Christopher Miles se ve společnosti Miles Media stará o marketing. Je mu jednatřicet a je nejmladší ze čtyř bratrů, který nikdy neměl vážný vztah a ženy si do postele bere rád v páru, aby nehrozilo, že se do nějaké zamiluje. Nikdy nepřipouští, aby bylo něco vážné a rozhodně by nechodil s průměrnou holkou. A právě to mu jeho bratři jednoho dne řeknou. Aby si Christopher ujasnil, co od života chce a zároveň bratrům dokázal, že se mýlí rozhodne si dát na rok pauzu a cestovat po Evropě pouze s batohem na zádech, pár drobnými v peněžence a co je důležité pod jinou identitou.

"Co to plácáte?" vypálím na ty dva a zatěkám mezi nimi očima. "Jednou budu mít děti."
"To ani náhodou," utrousí Jameson a něco si čmárá na tabuli, jako by si chtěl poznamenat další téma. "Ty žádný děti mít nebudeš."
"Cože?" vyhrknu rozhořčeně. "To je blbost. Co vy o tom víte?"
Tristan zakoulí očima, aby mi naznačil, že jsem úplně tupý. "Asi víc než ty."
"Jsi moc velký sobec na to, abys měl ženu a děti. To se zkrátka nestane," usměje se Elliot.

Pětadvacetiletá Hayden Whitmoreová, jako jediné dítě ve farmářské rodině tvrdě pracuje. Před dvěma lety, když měla čerstvě zlomené srdce, si zarezervovala zájezd, který začíná v Barceloně. 

Hayden je průměrná milá a chytrá dívka a rozhodně nemá peníze, které by mohla rozhazovat. Naopak Christopher je zhýčkaný milionář, který vždy dostane, co chce, hlavně kterou chce, ale to se rozhodně netýká Hayden. Každý je úplně jiný a počáteční nevraživost se postupně mění v přátelství.

Postavy si oblíbíte, a to nejen Hayden a Christophera, ale i ostatní jejich spolubydlící, nebo čtrnáctiletého, španělského chlapce Eddieho, který už si musí vydělávat. Všichni jsou opravdu skvěle vykresleni, i když bych jim možná dala více prostoru, hlavně Eddiemu :-)

"C... co se děje?" zakoktá se.
"Jsem u jedné holky doma a sundal jsem jí kalhotky a dole má gorily v mlze a její dům je jako Rocky Horror Picture Show a právě jsem našel asi padesát tun Lamisilu v její koupelnové skříňce," drmolím ve spěchu.
"Gorily v mlze?" zopakuje. "Jak to myslíš?"

Romantika, erotika a humor v knize opravdu nechybí. Takže pokud toto v knihách hledáte, neváhejte. Co se mi opravdu líbilo, že na to hlavní postavy nevlítly doslova hned. Chvilku si počkáte. Jedna z knih od kterých nemáte vysoká očekávání, ale na dlouhé zimní večery je to fajn :-)

"Dobrý bože. Jdu si najít někoho inteligentního na pokec," ohradím se a vyrazím ke dveřím.
"Inteligentního a hlavně nudného!" zavolá za mnou.
Pochoduju chodbou. Tohle je noční můra. Bydlím se smraďochem a Hřebcem.
A to nemluvím o té nadržené svačinářce.
To je prostě skvělý."

Musím říct, že i přes to, kolik má kniha Jen mezi námi stran a jaká je to bichle, tak se čte dobře. Erotický román, od kterého nemáte žádná velká očekávání. A můžete začít kterýmkoli dílem, vůbec nevadí pokud jste předchozí nečetli. Já mám z této série přečtenou pouze předchozí knihu Bez zábran a jakmile bude trochu času, přečtu si i první a druhý díl. Knihy na sebe sice navazují časově, ale je vždy o jiném bratrovi, který nehraje důležitou roli v ostatních dílech :-)

Hodnocení

T. L. Swanová
Než se T. L. Swanová stala autorkou na plný úvazek, pracovala v nadaci pro pomoc lidem se schizofrenií. Má na kontě řadu úspěšných románů, z nichž jsou českým čtenářům dobře známé Jednou za život (Metafora, 2021), Na druhý pokus (Metafora, 2021) a Bez zábran (Metafora, 2022) ze série o bratrech Milesových. Své znalosti psychologie uplatňuje při psaní charismatických mužů a důvtipných žen, které by každý chtěl znát v reálném světě. Když zrovna nepracuje na nové knize, najdete ji, jak si vychutnává margaritu nebo šálek kávy s něčím sladkým.

Za zaslání recenzního  výtisku děkuji nakladatelství Metafora, kde si knihu Jen mezi námi můžete zakoupit.

Díky za přečtení a
mějte se krásně
Pary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :-)