neděle 19. září 2021

Blíží se nám knižní veletrh v Praze :-)

Knižní přírůstky "6"



Knižní veletrh v Praze. Většina vášnivých čtenářů se na tyto dny těší jak malé děti na Vánoce. A já patřím mezi ně. Loni nám ho zrušili kvůli Covidu a letos ho trochu posunuli, ale už ho máme na dosah :-) Já na sto procent zabrouzdám ke stánku nakladatelského domu Grada, kde si určitě ještě nějakou knihu koupím. 
A proto jsem z tohoto nakladatelského domu vybrala tři knihy, vydané pod značkou Metafora, které bych vám ráda představila. Třeba vás některá zaujme :-)






Jako první jsem si pro vás připravila knihu Jak se dědí tajemství, kterou napsala autorka Barbara O´Nealová. Od této autorky jsem četla knihu Když jsme ještě věřily na mořské víly. Kniha byla super, a podle anotace na tom autorky další kniha nebude jinak :-)

Anotace: Když se Olivie po smrti matky stane dědičkou obrovského anglického panství a šlechtického titulu, obrátí se její svět vzhůru nohama.
Na anglickém venkově si připadá cizí a plánuje, že zde pouze vyřídí potřebné formality a co nejdříve se vrátí do Ameriky. Stačí však jediný pohled na panství Rosemere Priory a Olivie hned pochopí, proč se dům, byť zanedbaný a poznamenaný časem, tak často objevoval na matčiných obrazech. Proč se jí o tom všem ale matka ani slovem nezmínila?
Olivie pátrá po odpovědích přímo na starobylém rodinném sídle a postupně odhaluje, co mělo zůstat pohřbené. Teď se ale hlavně musí rozhodnout, jaká budoucnost čeká Rosemere i ji samotnou. Dobře tuší, že se záchranou panství možná zachrání i sebe...




Mou druhou knihou je Pohlednice z Itálie. Autorku Alex Brownovou sice neznám, ale anotace mě opravdu zaujala. Staré dopisy a odkrývání osudu jiné ženy? Už se moc těším :-)

Anotace: Grace má zlomené srdce, starostí s nemocnou matkou a budoucnost vidí černě. To se ale změní, když náhodou objeví dopisy Connie Levinové - mladé Angličanky, která se koncem druhé světové války vypravila za svojí láskou do Itálie. Jak postupně odkrývá její osud, nabývá Grace přesvědčení, že možná i pro ni samotnou ještě existuje zrnko naděje.
Skrývají staré dopisy klíč ke šťastné budoucnosti?






A mám tu poslední knihu. Ještě jedna lež od autorky J. M. Winchesterové. Pro mě zatím neznámá spisovatelka. 
Thrillery řadím mezi mé nejoblíbenější žánry a tady mě na první pohled zaujala anotace, a když kniha dorazila, tak mě hned na druhý pohled zaujala délka kapitol, a ty jsou opravdu krátké.

Anotace: Přestěhování pro ně mělo znamenat nový začátek. Když ale Kelsey poprvé odvádí svou malou dcerku do nové školky, v nejmenším netuší, že se všechno brzy obrátí v noční můru.
Odpoledne totiž ve školce o holčičce nikdo nic neví. Žádné záznamy o jejím nástupu, žádný důkaz, že by tam vůbec kdy byla. Tím se však spirála děsivých událostí teprve roztáčí...
Jakmile se Kelsey pokusí zkontaktovat svého manžela, zjistí, že zmizel i on. Nedá se mu dovolat a podle vedení školy, kam měl nastoupit jako nový zaměstnanec, nabídku práce nikdy nepřijal.
Tohle všechno Kelsey alespoň tvrdí, když je k případu povolán detektiv Paul Ryan. Tomu tu však od začátku něco nesedí a začíná si v její výpovědi všímat děr. Čím déle s vyšetřováním pokračuje, tím více nesrovnalostí nachází. A pravda... ta je pohřbená pod hluboko skrytými tajemstvími, která nikdy nemají vyplout na povrch. A možná je ještě o poznání víc znepokojující, než si detektiv Ryan vůbec dovedl představit.


Tak kterou knihu už máte přečtenou? Nebo na vás také některá z nich teprve čeká?

Díky za přečtení
a mějte se krásně.
Pary

4 komentáře:

  1. Knihu Ještě jedna lež doporučuji!! Je skvělá

    OdpovědětVymazat
  2. První dvě knihy mám také doma. :) Přičemž na Jak se dědi tajemství se chystám a Pohlednici jsem četla už před delší dobou a nebyla špatná, ale s podobnou tématikou jsem četla už lepší knihy...
    Přeju ať se všechny tři líbí. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře :-)