sobota 16. září 2023

K dobré knize, dobré víno :-)

 


Tentokrát to není recenze na knihu, ale zabrouzdám trochu jiným směrem 😀

Nejsem žádný odborník na víno, ale občas si sklenku dobrého vína dám ráda. A k dobré knize je dobré víno jako pohlazení :-) Trvalo mi celkem dlouho, než jsem našla takové, které si opravdu vychutnám. Povedlo se mi to teprve v loni. Stačilo si udělat výlet na Znojemské historické vinobraní a bylo :-)

Letos jsme si návštěvu vinobraní ve Znojmě zopakovali, ale bohužel Mázhaus vína Pokorný mi chyběl. A protože máme u Znojma úžasné příbuzné, byla domluvena návštěva sklípku ve Chvalovicích s následnou ochutnávkou.


Byla to má první návštěva vinného sklepa s ochutnávkou a musím říct, že to bylo skvělé. Návštěvu jsem si opravdu užila (a možná si po hodině trochu šlapala na jazyk). Ale co je důležité, poznala jsem pár nových, a hlavně milých lidí. Není nad skvělý přístup majitelů, to udělá opravdu hodně :-)



Sklípek Chvalovice

Víno Pokorný jsem do loňského roku opravdu neznala, je to malé rodinné vinařství. A protože jsem na sladší vína, tak Pálava, Cuveé Frauenberg a Hibernal jsou takové moje topky, ale teď jsem ochutnala další a z těch sladkých mi snad chutnají všechny :-)




Samozřejmě jsem si udělala takovou větší zásobičku (můj účet malinko zaplakal) a zaplnila vinotéku. Mám jeden regál jenom na vína od Standy Pokorného, a ten rozhodně nesmí zůstat prázdný :-)




Sklípek Chvalovice

Na nějaký ten čas jsem si zásobu udělala, ale až dojde, tak vím, že si můžu udělat objednávku na e-shopu. A nejsem na to sama, stačí mít v práci kolegyni, která do toho jde taky 😊



Na zdraví

No a já si jdu zalézt do kutlochu, kde na mě čeká ušák, skvělá kniha a sklenka Pálavy 😉


Díky za přečtení
a mějte se krásně

Pary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :-)