sobota 6. října 2018

Nikdyuš: Zkoušky, jež podstoupila Morrigan Crowová - Jessica Townsend



Autor: Jessica Townsend
Rok vydání: 2018
Nakladatelství: Albatros
Série: Nikdyuš (1.)
Počet stran: 480

Anotace: Morrigan Crowová je prokletá. Narodila se v ten nejnešťastnější den a všichni ji obviňují, že má na svědomí každou místní pohromu. A co je horší, kvůli kletbě je odsouzena zemřít v den svých jedenáctých narozenin. Pak ale potká Jupitera Northa, podivného muže, který ji dostane do tajemného světa Nikdyuš. Aby tu Morrigan mohla zůstat v bezpečí před hrozivou kletbou, musí najít způsob, jak úspěšně absolvovat zkoušky. Objeví nakonec svůj mimořádný talent?


Tuto knihu jsem si vybrala z několika důvodů. Je srovnávána s Harrym Potterem, což je moje srdcová záležitost a já si potřebuji udělat svůj vlastní názor, a hlavně ségra řekla, že Nikdyuš je moje povinnost si přečíst. A víte co? Příběh je originální a já jsem nadšena.





Recenze psána pro portál Chrudimka.cz
Ve čtení můžete pokračovat

zde




Mějte se krásně
Pary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :-)