pátek 21. května 2021

Soutěž o knihu Buď v Pogodě




!!! Soutěž !!!





Sandra Pogodová je známá česká herečka, kterou asi nemusím nějak zvlášť představovat. Spolu se svým otcem napsala už dvě knihy. Druhá kniha vyšla v dubnu letošního roku, a protože se mi doma sešly hned dvě knihy Buď v Pogodě, rozhodla jsem se udělat soutěž a jednu vám věnovat. A co musíte udělat, aby byla kniha vaše? Stačí sledovat můj blog nebo mě sledovat na FB stránkách a odpovědět na jednoduchou otázku:

Jaký je váš oblíbený český autor, a proč?

Své odpovědi můžete psát do půlnoci 28.5.2021 pod příspěvek na blogu, nebo na stránky FB... :-) Poté jednoho z vás vyberu a zašlu knihu Buď v Pogodě :-)


Malá ukázka :-)


Mějte se krásně
a přeji hodně štěstí

Pary

2 komentáře:

  1. V poslední době jsem četla množství českých knih ze staršího období a mým favoritem je rozhodně Viktor Dyk. Nejen svým Krysařem, ale hodně se mi od něho líbila krátká balada Milá sedmi loupežníků. :)
    Pokud bych měla vybrat někoho současného... zaujala mě Simona Michálková a její Pekelný plášť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krysaře jsem četla kdysi na střední a musím říct, že je to jedna z mála knih, kdy mi povinná četba nevadila :-)
      A Simonu Michálkovou beru jako zajímavý tip :-)
      Díky :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře :-)