sobota 21. října 2023

Osudové pouto - Elizabeth Briggs

 

Zdroj obrázku

Autor: Elizabeth Briggs
Rok vydání: 2023
Nakladatelství: Cosmopolis
Série: Vlci zvěrokruhu (2.)
Počet stran: 304

Anotace: Ayla, vyvrženec smečky Raka, našla své místo ve třinácté smečce Hadonoše. Když je její nová rodina napadena smečkou Lvů, Ayla za ni statečně bojuje. Nakonec ji Lvi unesou. Alfa vůdce Jordan, její Slunečními čarodějkami vyvolený partner, s ní má totiž velké plány. Odolá Ayla partnerskému poutu? Dokáže se znovu vrátit ke své smečce a především ke Kadenovi, který je pro ni tím jediným a pravým? A jak se postaví k dalším odhalením o své rodině a Slunečních čarodějkách?

"Chtěla jsem, aby to všechno byl jen sen, aby se to, co se přihodilo za posledních pár dní, vůbec nestalo, ale i se zavřenými víčky jsem viděla stěny své cely. Když jsem oči znovu otevřela, mříže byly pořád na svém místě a připomínaly mi, že jsem opravdu uvězněná, v další kleci. Jenže tentokrát mě v ní držel můj největší nepřítel."

Tato kniha začíná v místě, kde kniha Třinácté znamení končí, takže hned na úvod doporučuji (pokud neznáte předchozí knihu) podívat se na první díl. Protože v tomto případě určitě potřebujete znát veškeré souvislosti z předchozí knihy.

Ayla je vyvrženec smečky Raka a konečně našla své štěstí a místo ve smečce Hadonoše, kde jí učili, jak se stát vlkem, a hlavně jak se ubránit všem nepřátelům. A teď je Ayla opět vězněm. Tentokrát je to Jordan, alfa smečky Lva a někdo s kým sdílí partnerské pouto. Co od ní teď chce? Na Konvergenci jí dal jasně najevo, že jí nenávidí a odmítl jí? Proč jí chce nyní za právoplatnou družku se vším všudy? Jaké jsou jeho úmysly? Ayla je vydána na milost a nemilost muži, který ji odmítl a muž, kterého miluje si myslí, že zradila jeho smečku a pravděpodobně jí nenávidí? Jak se z toho dostane, když na straně smečky Lva jsou Sluneční čarodějky, které mají velkou moc?

"Zvážila jsi mou nabídku stát se mou alfa královnou?"
Žvýkala jsem sousto a zírala na něj, aniž bych přerušila oční kontakt, a v mých pocitech zápasila nenávist s touhou. "Zabil jsi mi bratra a ukradl jsi mě mé nové smečce. Nikdy se nestanu tvou družkou, natož královnou."
"Ty už jsi moje družka." To jak arogantně to řekl, se mi nelíbilo, přestože měl pravdu. "Hvězdy o tom rozhodly, a teď, když je můj otec mrtvý a já jsem alfa, bude všechno jinak." Znovu se zamračil."

Napětí mezi Aylou a Kadenem je velké a dalo by se krájet, ale chemie mezi nimi je ještě větší. Ayla bojuje proti partnerskému poutu, které jí táhne k Jordanovi a snaží si udržet své city ke Kadenovi, vůdci Hadonošů. Není to jednoduché, přestože Jordana nenávidí, partnerské pouto je velmi silné.

Velmi oceňuji způsob, jakým znamení zvěrokruhu ovlivňují sílu smečky. V tomto díle trochu poznáme temnou stránku Slunečních čarodějek a kam až sahá jejich podvod.

"Musím? Já nemusím nic. Jsi tak zvyklý dostávat to, co chceš, že jsi zapomněl, jak zní slůvko ,ne'. Dovol mi, abych ti to připomněla." Pomalu jsem zvedla prostředníček. "Ne."
Zablýsklo se mu v očích a já si pomyslela, že mi jednu vrazí, ale pak se výraz v jeho tváři zase strašidelně zklidnil. Z té náhlé změny mě zamrazilo. "Brzy to zjistím. Za pár dní budeš mou opravdovou družkou a pak už mi nedokážeš odepřít nic." Na tváři se mu objevil zlý úsměv. "Nebudeš ani chtít."

Knihu Osudové pouto doporučím každému, kdo si přečetl Třinácté znamení a netrpělivě vyhlížel pokračování stejně jako já. Protože tady v tom případě je opravdu znalost prvního dílu důležitá. A já už potřebuji další díl, protože ten konec... To jako vážně? Už teď se děsím toho, jak bude končit třetí díl.

Hodnocení

Elizabeth Briggs
je autorkou New York Times bestsellerů a jednou z pěti nejprodávanějších autorek fantasy romancí na Amazonu. Její knihy nepostrádají nečekané zvraty, erotické scény a samozřejmě happy end.
V minulosti překonala rakovinu. Pracovala s dospívajícími v pěstounské péči a působila také jako dobrovolnice v organizacích zabývajících se ochranou zvířat.
Elizabeth žije s manželem, dcerou a smečkou chlupatých psích miláčků v Los Angeles.

Za zaslání recenzního výtisku děkuji nakladatelství Cosmopolis, kde si knihu Osudové pouto můžete zakoupit.

Díky za přečtení a
mějte se krásně.
Pary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :-)