sobota 26. května 2018

Stříbrná labuť - Amo Jones

zdroj obrázku

Autor: Amo Jones
Rok vydání: 2018
Nakladatelství: Baronet
Série: Elitní klub králů (1.)
Počet stran: 288 

Anotace: Madison Montgomeryová pochází z bohaté a vlivné rodiny, když ale její matka spáchá ten nejhorší zločin, Madison musí žít po zbytek svých dní s pošpiněným jménem. Doufá, že na soukromé Akademii Riverside v Hamptons začne s čistým štítem. Jenže nepočítala s desítkou drsných hochů, kteří ve škole vládnou. Když Madison upoutá pozornost jejich vůdce Bishopa Hayese, odkryje se jí zcela nový svět, o němž neměla sebemenší tušení. Svět, který začíná a končí u Elitního klubu králů, jí převrátí život naruby. Zaplavují ji tajemství a odhalují se rodinné lži. Ani sama Madison neví, co je vlastně zač a proč se ocitla v nebezpečí.


"Nazdar, Madison. Ty nás možná neznáš, ale my známe tebe. Chceme si zahrát hru. A poslouchej, co se stane, pokud prohraješ..."

Madison Montgomery, sedmnáctiletá bohatá dívka se špatnou pověstí, kvůli činu, který spáchala její matka. Její máma je známá tím, že zavraždila otcovu milenku a následně zabila sebe. A aby toho nebylo málo, použila zbraň Madison. Proto pro ni není lehké si najít v nové škole přátele. Když se její otec znovu ožení, Madison se ocitá na akademii Riverside v Hamptons a získá nového SEXY nevlastního bratra Nata. Vše se točí kolem něj a jeho elitních špatných přátel. Ale nejvíce ji mate Bishop Vincent Hayes. Jejich vůdce.

"Nejenom že to jsou věčně nabroušení, arogantní tajnůstkáři, navíc jsou... přitažliví. A právě proto se od nich musím za každou cenu držet dál. Zejména od prokletého Bishopa Vincenta Hayese. Ten hajzl mě políbil! A mně... se to líbilo."

Madison je chytrá, odvážná, ale také zranitelná dívka, která touží po lásce. A kluci z elitního klubu králů? Ti jsou impozantní, nemilosrdní, častokrát na facku, ale zatraceně sexy zlí hoši. Autorka si opravdu s každou postavou dokonale pohrála. Jsou zajímavé, složité, silné, zranitelné, ale i divoké a vážné. Rozvinula je způsobem, že jste úplně ztraceni.

"Pravděpodobně si myslí, že vypadají smyslně. Jo pokud si pod pojmem smyslně představíte dva jako houba nasáté norky."

Po přečtení knihy jsem nebyla schopná zformulovat jedinou normální myšlenku, i teď s tím mám problém. Pořád mám v hlavě spousty otázek a potřebuji vědět, co nás čeká dál. Co si pro nás autorka připravila. Je to zvrhlé, zvrácené, ale zatraceně návykové. Úplně mi vypnul mozek a mě se to sakra vážně líbilo, akutně potřebuji další díl. Tohle pro mě byla jízda na horské dráze. Ale z téhle dráhy jsem rozhodně nechtěla vystoupit. Chtěla jsem víííííc.

"Zařadím zpátečku a chystám se vycouvat - k čertu se vším a všemi za mnou - když se moje boční okno rozletí na milion kousků a malé střepy mi spadnou do klína. Zaječím a zvednu ruce, abych si chránila obličej. V tom dovnitř vklouzne paže a odemkne dveře."

Stříbrná labuť je psána opravdu čtivě. Kapitoly nejsou moc dlouhé, a proto bylo velmi jednoduché si říct, tak dám ještě jednu. Najednou byl konec a polovina otázek zůstala nezodpovězená. Autorka to vymyslela skvěle, ale mému účtu se to líbit nebude, protože jsem si našla další sérii, kterou prostě musím mít. :-)

"Nejsem ani živý, ani mrtvý, nic, co by malá Madison mohla skrýt. Než však tohle skončí, bude po tobě. Odpočítávání začíná teď. Hra právě začala."

Knihu doporučím všem ženám, které mají rádi v knihách napětí, intriky, špatný sexy hochy a přežijí trochu toho sexu. Tohle opravdu není romantický příběh, je to plné bohatých a nebezpečných mužů, kteří se vám dostanou pod kůži, ani nevíte jak.

Hodnocení:

Amo Jones
se narodila roku 1988 na Novém Zélandu, v současnosti žije s partnerem a čtyřmi dětmi v Airlie Beach v Austrálii. Kromě psaní knih studuje kriminální právo. Má ráda dlouhé romantické procházky do vinného sklípku. Píše stejně tak, jako žije, na hranici šílenství se sklenicí vína v jedné ruce a svou morálkou - nebo jejím nedostatkem - ve druhé.
Je autorkou temných romantických sérií pro dospělé The Devil´s Own, Sinful Souls MC, Crowned a romance z hudebního prostředí Westbeach. Stříbrná labuť je prvním dílem temné "new adult" série Elitní klub králů.

Díky za přečtení a
mějte se krásně
Pary

2 komentáře:

  1. Na knihu jsem četla spousto rozporuplných recenzí. Někteří si knihu zamilovali, jiní ji nesnáší... Mě osobně poměrně zaujala a ráda bych si ji přečetla. :) Jinak tvoje recenze mě v tom ještě utvrdila. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuto knihu budeš buď milovat, nebo nenávidět... řekla bych, že nic mezi tim :-) Ale jestli můžu doporučit, jdi do ní... já chrochtám blahem, ale to čekání na další díl, to je utrpení :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře :-)