pondělí 25. listopadu 2019

Kanibal z Nine Elms - Robert Bryndza (audiokniha)


Autor: Robert Bryndza
Interpret: Martin Stránský
Rok vydání: 2019
Vydavatel: Grada publishing
Série: Kate Marshallová (1.)
Délka: 12 hodin 51 minut

Anotace: Před patnácti lety byla Kate Marshallová vycházející hvězdou londýnské policie. Dokázala vyřešit sledovaný případ nebezpečného a krutého sériového vraha s přiléhavou přezdívkou Kanibal z Nine Elms, i když přitom málem zemřela.
Nyní Kate přednáší na univerzitě a snaží se vést poklidný život když se minulost začne vracet. E-mail s žádostí o pomoc ji vtáhne nejen do právě probíhajícího vyšetřování vražd mladých dívek. Jejich modus operandi nebezpečně připomíná případ, který před patnácti lety vyřešila.
Nevrací se jen vzpomínky. Vrah napodobitel chce dokončit započatou práci... A tak se i Kate musí vrátit k vyšetřování, aby dokončila tu svoji - chytit dalšího sériového vraha.


Roberta Bryndzu není potřeba nějak představovat a k jeho nové knize Kanibal z Nine Elms už jsem se vyjádřila ve své recenzi. Ale nyní jsem dostala možnost si poslechnout audioknihu, kterou nakladatelství vydává.

Celým příběhem nás provází hlas herce Martina Stránského, který propůjčil například postavám, jako je MacGyver nebo Dr. House. Jeho hlas je příjemný a já musím říci, že jsem si ho užívala i při poslechu této audioknihy. Čte přirozeně, vůbec se nezadrhává a při čtení lehce mění i hlas. Příběh se poslouchá sám a já si to užívala. Tuto knihu už mám sice přečtenou, ale když nemůžu zrovna číst, tak poslouchám právě tento příběh.

Je zde skvěle vybraná i doprovodná hudba. Krákání vran celý ten příběh podtrhne a perfektně rozdělí kapitoly. Na stránkách Grady publishing si můžete pro představu poslechnout  i ukázku z první kapitoly.

Musím říci, že při úklidu, či jiné domácí práci je audiokniha ideální volba. Takže pokud máte rádi thrillery a máte chuť si nějakou knihu poslechnout neváhejte, myslím, že Kanibal z Nine Elms je výborná volba.

Hodnocení:

Za možnost poslechu velmi děkuji Grada publishing. Pokud si příběh chcete poslechnout, tak neváhejte a audioknihu Kanibal z Nine Elms si pořiďte.

Díky za přečtení
a mějte se krásně.
Pary

2 komentáře:

  1. Skvělá recenze :) Na Kanibala se také chystám, jen tedy na klasickou knihu, ne na audio :) Jsem zvědavá, jaká tahle nová série bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, série začala super, takže určitě doporučím a já za sebe se těším na pokračování :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře :-)