sobota 3. srpna 2024

Měsíční čarodějky - Elizabeth Briggs

 

Zdroj obrázku

Autor: Elizabeth Briggs
Rok vydání: 2024
Nakladatelství: Cosmopolis
Série: Vlci zvěrokruhu (3.)
Počet stran: 304

Anotace: Ayla je po těžké bitvě s nepřátelskou smečkou Lvů a Slunečními čarodějkami přenesena do říše Lunatera. Jako dcera měsíční čarodějky má k používání měsíční magie vlohy, ale čeká ji ještě dlouhý a tvrdý výcvik. Pohání ji touha zachránit svou osudovou lásku Kadena, jehož bezvládné tělo jí po bitvě zůstalo ležet v náručí.
Podaří se Ayle za pomoci nových schopností přivést Kadena znovu k životu? A získá smečka Hadonoše spojence z řad ostatních vlků zvěrokruhu, aby se společně postavili nepřátelům?


Tam, kde druhá kniha Osudové pouto končí, třetí začíná. Takže hned na úvod musím upozornit, že tato série by se opravdu měla začít číst prvním dílem Třinácté znamení :-) Takže pokud máte v oblibě fantasy, magii, měnlivce a nevadí vám erotika v knihách, tak neváhejte.

"Zdálo se mi nemožné, že ještě před pár minutami jsem byla někde úplně jinde - tam, kde svítilo slunce, zatímco kolem mě zuřila bitva. V lese spolu bojovali měnlivci z různých smeček a zároveň se k nám blížily Sluneční čarodějky a vrhaly na nás svou smrtící magii."

Ayla Berosová dostane příležitost všechno změnit, ale musí dokázat ovládnout své schopnosti měsíční čarodějky. Její odhodlání zachránit Kadena před smrtí, je její největší motivací.
Ayla je přenesena do Lunatery, místa, kde se skrývají Měsíční čarodějky. Zde poznává Celeste a Larkin, ženy, které v jejím životě budou hrát důležitou roli.

"Chápu, proč jsi udělala, co jsi udělala. Nelíbí se mi to a nevím, jestli se přes to někdy dokážu přenést nebo ti odpustit. Ale chápu to."
"Opravdu?" zeptala se tiše. "Jak to?"
"Potkala jsem Larkin."

Nebezpečí, které hrozí útokem Slunečních čarodějek je větší, než se zdá. Ayle a jejím vlčím přátelům hrozí velké nebezpečí, a proto se do výcviku ovládnutí svých schopností pustí s veškerým úsilím.
Dokáže se Ayla Slunečním čarodějkám postavit? Mají spolu s Kadenem nějakou šanci na společnou budoucnost? A co Jordan? Podaří se zlomit partnerské pouto, které mezi nimi je?

Ayla už není ta dívka, která snila o tom, že ji zachrání její osudový druh z násilnické rodiny. Nyní tady máme ženu, která bojuje za záchranu svých přátel. Nebojí se postavit za to, čemu věří, ať to stojí, co to stojí. Ayla bojuje za záchranu své smečky a svého zdravého rozumu a my se dozvídáme další a další pravdy. Jak je to s falešnými partnerskými pouty? Jak moc do toho zasahovaly Sluneční čarodějky?

"Vyslovila jsem zaklínadlo a cítila, jak mnou moc proudí ještě rychleji. Naplňovala mě a posilovala a já si představovala, jak kouzlo vytváří bariéru kolem mých myšlenek. Když mi Celesta v duchu přikázala, abych si znovu klekla, dokázala jsem zatnout zuby a bránit se, i když mi na čele vyrazil pot. Kolena se mi roztřásla touhou kleknout, ale odolala jsem a shromažďovala kolem své mysli další měsíční magii, dokud jsem necítila, že Celesta povoluje a já kouzlu nemusím dál vzdorovat."

Postavy se od druhého dílu posunuly dále a jsou opět skvěle vykreslené. U některých poznáme jejich novou stránku a některé postavy dostanou trochu více prostoru, což je opravdu super. A pak zde máme pár nových postav, jednou z nich je například Larkin, ta si mě získala :-)

"Dokud jsem tady, nemůžu zestárnout. Zůstanu navždycky dítětem." Její hlas se naplnil smutkem a náznakem hořkosti.
"Kolik je ti doopravdy let, Larkin?" zeptala jsem se, zděšená tou představou.
"Čtyřicet dva. Myslím. Ale není slušné ptát se někoho na věk, víš."

Knihu Měsíční čarodějky doporučím každému, kdo přečetl předchozí dva díly. Protože znalost předchozích dílů je vážně důležitá. Já jsem určitě spokojená a budu vyhlížet další díl, protože prostě musím vědět, jak tohle všechno dopadne :-)

Hodnocení

Elizabeth Brigs
je autorkou New York Times bestsellerů a jednou z pěti nejprodávanějších autorek fantasy romancí na Amazonu. Její knihy nepostrádají nečekané zvraty, erotické scény a samozřejmě happy end.
V minulosti překonala rakovinu. Pracovala s dospívajícími v pěstounské péči a působila také jako dobrovolnice v organizacích zabývajících se ochranou zvířat.
Elizabeth žije s manželem, dcerou a smečkou chlupatých psích miláčků v Los Angeles.

Za zaslání recenzního výtisku děkuji nakladatelství Cosmopolis, kde si knihu Měsíční čarodějky můžete zakoupit.

Díky za přečtení a
mějte se krásně.
Pary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :-)