pátek 11. října 2024

Odhalená pravda - Elizabeth Briggs

 

Zdroj obrázku

Autor: Elizabeth Briggs
Rok vydání: 2024
Nakladatelství: Cosmopolis
Série: Vlci zvěrokruhu (4.)
Počet stran: 328

Anotace: Když Aylu odmítl milovaný muž a alfa samec smečky Hadonoše, stal se z ní opět vyvrženec. Nyní ji chce Kaden za každou cenu zpět a ona jeho pomoc potřebuje. Dokáže mu ale odpustit a spojit se s ním, aby odhalili pravdu o zlověstné magii Slunečních čarodějek a partnerských poutech, která ovládají životy všech? Semknou se smečky nakonec dohromady a zahodí stará nepřátelství, dokud nebudou všichni měnlivci konečně svobodní?

"Nade mnou se třpytily hvězdy, chladné a krásné, a já se nemohla ubránit myšlence, že můj osud je vepsán do jejich blýskavého svitu. Hleděla jsem na ně a zoufale doufala, že v nich naleznu nějaké znamení nebo náznak toho, co mě čeká v budoucnosti, ale cítila jsem pouze, že jsem ztracená, bez možnosti najít cestu, po které bych měla jít."

Odhalená pravda je čtvrtým dílem série Vlci zvěrokruhu. V tomto díle se opět setkáváme se smečkou Hadonoše a sledujeme dobrodružství Ayly, která se ocitá v nelehké situaci.

Po odmítnutí milovaného muže a alfy smečky Hadonoše, se Ayla opět stává vyvrhelem. Její život se ale dramaticky změní, když ji Kaden, který ji stále miluje, požádá o pomoc. Společně se snaží odhalit pravdu o zlověstné magii Slunečních čarodějek a tajemných partnerských poutech, které ovládají životy všech v jejich světě.
Ayla musí překonat mnoho překážek, čelit zradě a nebezpečí, aby se dostala k pravdě. Musí se rozhodnout, zda dokáže Kadenovi odpustit a spojit se s ním, nebo zda bude dál bojovat sama.

"Oba se přeměnili do vlčí podoby a šli po mně. Před rokem by to znamenalo, že jsem ve vážném průšvihu. Tehdy jsem neměla vlka ani račí schopnosti, které by mě chránily, jen svou drzou pusu a ta mě, upřímně řečeno, obvykle dostala do ještě větších potíží. Teď to bylo úplně jiné."

Autorka vytvořila v této sérii pestrou paletu postav, které jsou velmi věrohodné. Ayla, hlavní hrdinka, je silná a nezávislá žena, která se nebojí bojovat za to, co považuje za správné. Její postava se v průběhu celé série vyvíjí a my máme možnost sledovat její růst. Kaden, alfa samec smečky Hadonoše, je silný a odvážný. Jeho postava je loajální ke své rodině a přátelům.

"Dlouze jsem se nadechla. Bolest úplně zmizela a já se zase cítila dobře. Byla jsem akorát trochu otřesená. "Jsem v pořádku."
"Nejsi," zavrčel Kaden. Jordan stál za ním a taky vypadala ustaraně, ale věděl, že se do toho nemá plést.
"Nejsem zraněná. Jen to bylo... intenzivní." Dokázala jsem si stoupnout a oprášila jsem si oblečení. "Zkusíme to znovu."
"V žádné případě," řekl Kaden. "Končíš s tím."
Zavrčela jsem na něj. "Skončím, až sama řeknu, že končím. Jestli to nezvládáš, tak jdi pryč."

Elizabeth Briggs má poutavý a čtivý styl psaní. Kniha vás vtáhne od první stránky a jen tak vás nepustí. Autorka střídá napínavé scény s dojemnými momenty. Pokud máte rádi fantasy romány s romantickou linkou a nevadí vám erotika, určitě si tuto knihu nenechte ujít, ale nejprve si přečtěte samozřejmě předchozí díly této série.

Odhalená pravda je příběh o lásce, přátelství a odvaze, který vás nenechá chladnými. 

Hodnocení

Elizabeth Briggs
je autorkou New York Times bestsellerů a jednou z pěti nejprodávanějších autorek fantasy romancí na Amazonu. Její knihy nepostrádají nečekané zvraty, erotické scény a samozřejmě happy end.
V minulosti překonala rakovinu. Pracovala s dospívajícími v pěstounské péči a působila také jako dobrovolnice v organizacích se ochranou zvířat.
Elizabeth žije s manželem, dcerou a smečkou chlupatých psích miláčků v Los Angeles.

Za zaslání recenzního výtisku děkuji nakladatelství Cosmopolis, kde si knihu Odhalená pravda můžete zakoupit.

Díky za přečtení a
mějte se krásně.
Pary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :-)