pátek 3. listopadu 2017

Palác lží - Erin Watt


Autor: Erin Watt
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: Baronet
Série: The Royals (3.)
Počet stran: 352

Anotace: Ella Harperová překonala už spoustu problémů, které jí život přichystal. Je tvrdá, odolná a ochotná udělat, co je potřeba, aby ochránila ty, které miluje. Jenže s tajemstvími, která obklopují jejího otce a přítele, jehož život je nyní v ohrožení, se možná ani Ella nedokáže smířit.
Reed Royal je zvyklý ničit všechny překážky, které mu osud staví do cesty. Nyní se to však obrátilo proti němu. Pokud chce zachránit sám sebe i dívku, kterou miluje, musí se postavit trýznivé minulosti a napravit svou pošramocenou pověst.
Nikdo nevěří, že Ella dokáže v paláci Royalových přežít. Všichni jsou přesvědčeni, že je Reed zničí. Možná mají pravdu.
Ella a Reed musejí společně najít způsob, jak zachránit sebe i svou rodinu, a odhalit všechna tajemství a lži, které se skrývají v paláci rodu Royalových.


"Jsem Royal, zlato. Neutíkám. Bojuju."

A je to tu. Třetí díl našich krasavců. Royalové se vyzbrojili v plné parádě. Reed čelí velkým problémům, a to obviněním z vraždy. A jak jsme zjistili ve druhém díle, nejedná se o nikoho než o naší milovanou Brooke. No a Ella? Ta nejenom, že se musí vypořádat s Reedem, ale také se musí srovnat s tím, že její otec Steve O´Halloran je naživu a bere své otcovské povinnosti velmi vážně.

"Sedíme, jako by to byla jen další normální neděle, a ne neděle poté, co byl Reed zatčen pro vraždu a z oceánu se před našimi dveřmi zjevil mrtvý muž."

Všichni Royalové mají své démony z minulosti, se kterými se musí poprat. Podaří se jim to? A kdo zabil Brooke?

"To asi ne, ale na můj pohřeb by zřejmě taky moc lidí nepřišlo," zamyslím se. "Skoro nikoho neznám." 
"Neboj, sjeli by se na něj všichni vlezdoprdelkové z celé země, aby vyjádřili tátovi upřímnou soustrast. Měla bys velkej pohřeb. Ne tak velkej jako já, ale i tak by to ušlo." 

Tento díl se točí hlavně kolem vraždy Brooke a návratu Elliina otce. Je to hlavní dějová linie. Po celou dobu jsem přemýšlela, kdo Brooke opravdu zabil a proč se Steve chová jako pitomec (nemůžu si pomoct, ale vážně mi lezl na nervy). I když už mi není dávno sedmnáct, jeho chování jako otce mě vážně štvalo.
No, ale důležité je, že jsem dostala odpovědi na otázky, které jsem si kladla už v předchozích dílech. 

"Reed si hlasitě odfrkne, Diny mu očividně líto není. "Ello ona je... dámské pohlaví na P."

A kluci Royalové? Ty nejde nemít rád, vážně. Nejvíc jsem si oblíbila Eastona, ale to už jsem zmiňovala v předchozích recenzích. Má srdce na pravém místě, a i když je to nezmar, rodina je prostě rodina a bude za ni bojovat za každou cenu.
Val je kamarádka srdcem i duší. Je to milá holka, která by se pro své přátele rozkrájela.
A Dina O´Halloranová? Tak tu vážně, ale vážně nemám ráda, ale mám u ní rozporuplné pocity, ale víc neprozradím, musíte si přečíst sami :-)

"I Jordan má skvělou náladu. Celá září, když se obejme a plácne si s každou svojí spoluhráčkou - včetně mě. Ano, opravdu si se mnou plácla, a myslela to upřímně. Nejspíš už fakt zamrzlo peklo."

A jak bych zhodnotila celý příběh? Za mě super. Bylo to napínavé, čtivé, romantické, ale také oddechové čtení. A pokud máte přečteny první dva díly, tak přečíst třetí je prostě povinnost. Jak jinak byste se dozvěděli, jak to všechno dopadlo?

"Wade se plácne přes srdce, jako by mu ho prostřelila šípem. "Jak se opovažuješ, Carringtonová. Jsem moderní Romeo." "Romeo umře," odsekne mu.

Takže pokud máte rádi adultky, tak tato série je pro vás jako dělaná a hurá na ni :-)

"Potřebuju tu posily a hned. Mám tu pět rozzuřených Royalů."

Hodnocení:
 

Erin Watt
Pod jménem Erin Watt se ukrývají dvě zkušené spisovatelky a kamarádky - Jen Frederick a Elle Kennedy, autorka úspěšné série Off-Campus. Obě spojuje láska ke skvělým knihám, závislost na psaní a obrovská představivost. Zbožňují svoje rodiny a domácí mazlíčky a rády vymýšlejí něco zábavného a šíleného. Čeho se nejvíc bojí? Že se rozhádají.

Nevím jak vás, ale mě Royalové rozsekali na kousky.
Mějte se krásně.
Pary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :-)