středa 10. ledna 2018

Mafiosa - Catherine Doyle


Autor: Catherine Doyle
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: Baronet
Série: Krev za krev (3.)
Počet stran: 375

Anotace: Závěrečný díl strhující trilogie o krvavé válce, jež zuří v ulicích Chicaga!
Sofie žije v nebezpečné lži - pod ochranou obávaného mafiánského klanu se snaží vést normální život. Taková přetvářka však nemůže trvat navěky. Její srdce patří muži, jenž má na rukou krev, a Sofie se stává terčem znepřátelené rodiny. Chce se pomstít těm, kteří jí nejvíc ublížili, dokáže za to však zaplatit vysokou cenu a stát se mafiánkou?


"Temnější, smyslnější a nebezpečnější..."

A je to tu. Máme tu třetí a tím i poslední díl trilogie o pokrevní válce. Sofie si vybrala, a jejím výběrem není její krev, ale volila srdcem. Je pod ochranou Falconeů. Co všechno ji čeká? Jak si poradí s tím, co cítí? Pomstí smrt své matky, nebo to nedokáže?

"Benvenuta nella famiglia, Sofie. Vitej do rodiny."

Já jsem nadšená, ale zároveň mě mrzí, že už je konec, uteklo to moc rychle. Falconeovi mi budou chybět. Vryli se mi do srdce. Musím říci, že i Valentina a Evelinu jsem si oblíbila. O Lucovi se zmiňovat snad ani nemůžu, to byla láska na druhý pohled, o tom žádná :-) A po rozhovoru, který měl na střeše se Sofií? Zamilovala jsem se znova. Sofie mi přišla stejně tvrdohlavá jako v předchozích dílech, ale mnohem zralejší. Doslova jsem hltala její přestřelky s Lucou. A Millie? Ta holka je úžasná. Miluju její sarkastický poznámky, klidně bych jí dala i více prostoru. Takovouhle kamarádku by měla mít prostě každá dospívající dívka. Kamarádka až za hrob.

"Víš," Millie zamyšleně přimhouřila oči, "na někoho s tak romantickým jménem je to fakt mešuge. Jako: Hele koukněte na mě, jsem citlivý a hodný a mám krásný dlouhý jméno a nádherný oči, a pak najednou: PRÁSK! Jsem magor. Všechny vás postřílím. Víš, jak tomu říkám Sof? Klamavá reklama. A mám taky takový pocit, že je to protizákonné."

Autorka se mnou pořádně zamávala. Tohle bylo opravdu počteníčko, a já jsem vážně ráda, že jsem si tuto sérii přečetla. A ještě radši jsem, že jsem četla až po sérii Royalů. Royalovi byli úžasní, ale Falconeovi je převálcovali na plné čáře.

"To byla falešná možnost, Luco. Klidně vypátrám každého Marina v Chicagu, abych zjistila, o co dneska šlo. Myslíš, že je Sofie tvrdohlavá? Tak mi můžeš věřit, že v tomhle jsem Sofie na druhou."

Catherine si pro nás připravila opravdu pořádnou jízdu. Jakmile jsem začala, nemohla jsem přestat číst. Nevnímala jsem ruch okolo sebe. Byla jsem úplně, totálně pohlcená dějem, ranní vstávání mě netrápilo. A konec? Lépe to autorka zakončit nemohla. Bylo to dokonalé. Prostě a jednoduše "wau". Mé srdce plesá radostí.

"Vše, co se činí z lásky, děje se mimo dobro a zlo." Friedrich Nietzsche.

Dál už se rozepisovat asi nebudu, protože co díl, to palec nahoru a já už bych se opakovala. Jak jsem zkonstatovala, jsem spokojená a rovnou přejdu k doporučení knihy.

Knihu doporučím každému, kdo má rád napětí a romantiku. Je to oddechové čtení, u kterého se užijete každou stránku, každou větu, každé slovo. A pokud jste přečetli Vendetu a Inferno, tak není co řešit. Na přečtení čeká i Mafiosa :-) 

Krev za krev 1, 2, 3
 
Hodnocení:

Catherine Doyle
(*1990) vyrostla na západě Irska, v současnosti žije v Dublinu. Získala bakalářský titul z psychologie a magisterský titul z vydavatelské činnosti. Je autorkou trilogie Krev za krev, jež je popisována jako Romeo a Julie ve světě Kmotra. Příběh se odehrává v současném Chicagu, kde vyrůstala její matka. Už jako dítě měla Catherine bujnou představivost a pokládá za štěstí, že našla rozumný způsob, jak svou tendenci k vymýšlení příběhů ventilovat. Kromě sledování filmů, běhání a cestování si Catherine dle svých slov ráda dělá legraci ze svých dlouholetých přátel a žije převážně v noci.

Díky za přečtení a mějte se krásně.
Pary

4 komentáře:

  1. Tý jo, další pozitivní recenze na tuhle sérii, už mě to začíná zdolávat, abych ji dala šanci, ale pro mě by to asi nic nebylo, já prostě ty "mafiánský romantiky" nemusím. :-)
    Každopádně super recenze! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná recenze :) Četla jsem první díl této série a docela mě bavil :) Příjemná romantická oddechovka, takže se určitě chystám i na pokračování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář... opravdu skvělá oddechovka, a rozhodně doporučuji pokračovat... jinak to snad ani nejde :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře :-)