sobota 4. ledna 2020

Ochránce - Jodi Ellen Malpas

Zdroj obrázku

Autor: Jodi Ellen Malpas
Rok vydání: 2019
Nakladatelství: Cosmopolis
Počet stran: 448

Anotace: Lidé si myslí, že mají Camille Loganovou přečtenou: tatínkova holčička; krásná, rozmazlená mladá žena, které tatínek financuje její životní styl. Ale Camille je zvyklá mít život ve vlastních rukou. Jednou udělala chybu, která se jí krutě vymstila. Nyní se snaží být nezávislá, ovšem kvůli obchodním aktivitám svého otce je v ohrožení.
Jake Sharp také v minulosti udělal chybu a následky byly zničující - a to jak osobně, tak profesionálně. Přísahal, že už nikdy nedopustí, aby se to opakovalo. Proto přijme práci bodyguarda Camille Loganové. S její pověstí v tom nevidí žádný problém.
Ona je ale ve skutečnosti jiná. Je soucitná, vřelá a zábavná, a povinnost ji chránit se brzy začne prolínat s potěšením. Ale Jake ví, že ji nemůže mít...

"Zamrkám, což nebyl dobrý nápad, protože v temnotě přede mnou se okamžitě objeví jeho pěst na Camillině tváři. Pohltí mě zuřivost. Zabil jsem hodně mužů. Udělal jsem to, co bylo nutný. Oprostil jsem se od všeho, schovanej daleko z dohledu. Tisíce lidí se mě bály. Byl jsem odstřelovač. Byl jsem ten neznámej. Klidnej, chladnej a soustředěnej. Nebezpečnej ve všech ohledech."

Camille Loganová, krásná, bohatá a je jí pouhých pětadvacet let. Všichni si myslí, že je to tátova holčička. I Jake Sharp, pětatřicetiletý bodygard, kterého si najme Camillin otec, Trevor Logan, obchodní magnát a majitel nemovitostí, poté co dostane výhružný dopis směřovaný právě na samotnou Camille. Jake předpokládal, že dívka bude snob, ale nemohl se mýlit více. Cam má talent pro módu a se svou kamarádkou Heather chce vytvořit vlastní firmu se svým jménem a prosperovat sama. Nechce otcovy peníze a rozhodně se nechce oženit s bohatým mužem, aby se stala jeho trofejí.

"Trefil jsem se naprosto přesně. Přímo přede mnou byl ten nejhorší druh ženský, se kterou bych se rozhodně neměl zaplést na dobu delší, než abych jí vyšukal mozek z hlavy. A přesto zjišťuju, že místo toho, abych to okno zavřel a odeslal odpověď, klikám na další obrázky."

Jake velmi rychle zjistí, že Camille je milá dívka, která si jde jen za svým snem a otcovy peníze ji opravdu nezajímají. Počáteční nevraživost se mezi nimi velmi rychle změní. Ani jeden nedokáže popřít vzájemnou přitažlivost. Ale jsou tu tajemství. Co skrývá Trevor Logan? A co Jake Sharp? Dokáže se vyrovnat se svou minulostí, a bude věřit Camille natolik, aby jí pustil do svého života?

Musím říci, že postavy byly skvěle vykreslené. Trevor Logan jako bohatý bezohledný byznysmen, který se ničeho neštítí, jen aby dosáhl svého. Camille, která na všechny působí jako bohatá princeznička, ale ve skutečnosti je to žena, která chce být nezávislá. Jake Sharp, bývalý voják SAS, který má své vlastní démony. Je pronásledován tragédií, která se mu v minulosti stala a práce mu zaměstnává mysl natolik, aby se z toho nezbláznil.

"Najal jsem Sharpa, aby se o tebe postaral," vysvětlí. Sharp si vedle mě odkašle a táta se rychle opraví. "V dohledné době bude tvým bodyguardem. Je ta nejlepší ochranka, jaká se dá najmout."
"Prosím?" zakoktám. "On -" Mávnu rukou Sharpovým směrem a srazím se s jeho pevným bicepsem, díky čemuž sebou šokovaně trhnu. Zatraceně, je jako Action Man. "On je můj bodyguard?"

Kniha je psána z pohledu Camille a Jakea. Ve vyprávění se střídají, a to se mi velmi líbilo. Kapitoly jsou krátké a čtivé. Ochránce je poutavý příběh, ve kterém si mě Camille s Jakem získali. A i když u tohoto druhu knih předpokládáte, kam všechno směřuje, tak mě osobně konec mile překvapil.

Knihu doporučím každému, kdo má rád romantiku, napětí a erotiku, protože tohle je podmanivý příběh, který toto všechno má. Je to příjemná oddechovka, která za přečtení určitě stojí.

Hodnocení:

Jodi Ellen Malpas
se narodila a vyrostla v Midlands v Anglii ve městě Northampton, kde dodnes žije se svými dvěma chlapci a bíglem. Je věčným snílkem a závislačkou na konverskách a mojitu. Má hroznou slabost pro alfa samce.
Psát silné příběhy o lásce a vytvářet návykové postavy se stalo její vášní, kterou teď sdílí se svými oddanými čtenářkami. Je pyšná na to, že se umístila v čele žebříčku autorů v New York Times a všech šest vydaných románů se zařadilo tamtéž i mezi bestsellery. Její knihy slaví ovšem i úspěch i na mezinárodním poli. Byly přeloženy do více než dvaceti jazyků a objevily se také v čele žebříčku Sunday Times.

Za zaslání recenzního výtisku děkuji nakladatelství Cosmopolis, kde si knihu Ochránce můžete zakoupit.

Díky za přečtení
a mějte se krásně.
Pary

2 komentáře:

  1. Knihu jsem stihla přečíst, jako poslední roku 2019 a musím říct, že na ni mám hodně podobný názor jako ty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem stihla přečíst ještě v prosinci, ideální odpočinková kniha, když jsem potřebovala vypnout :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře :-)