neděle 31. března 2019

Strach - C. L. Taylor


Autor: C. L. Taylor
Rok vydání: 2018
Nakladatelství: Domino
Počet stran: 312

Anotace: Lou Wandsworthová si užila nechtěné pozornosti médií vrchovatou měrou, když ve čtrnácti utekla do Francie se svým jednatřicetiletým učitelem Mikem Hughesem.
Teď je jí tolik, co bylo tenkrát jemu, a její život je v troskách. Pokud se chce ještě někdy sebrat a být schopna jít dál, musí se odhodlat k činu - odjet zpátky do rodného města a konfrontovat Mika kvůli všemu, co jí způsobil.
Brzy však zjistí, že se Mike vůbec nezměnil. Jeho nezdravá pozornost se znovu upírá na třináctiletou žákyni... Lou se rozhodne udělat všechno pro to, aby se zlá historie nemohla opakovat, a rázně bere věci do svých rukou.
Nemá tušení, jak těžký úkol na sebe vzala. Mike je predátor nejdrsnějšího ražení, a tak nelze vyloučit, že se Lou stane znovu jeho obětí.

"Táta mi nikdy neřekl, že je na mě pyšný. Že dělám ostudu - to jo. Že ho ztrapňuju - to taky. Když mě přivezli zpátky z Francie, máma se ke mně rozeběhla a sevřela mě v náručí, kdežto táta se na mě skoro ani nepodíval. A když to přece jen udělal, zeptal se, jestli mi bylo ublíženo. Ublíženo. Myslel tím, jestli jsem s Mikem měla sex."

Když bylo Lou Wandsworthové čtrnáct let, zamilovala se do svého jednatřicetiletého učitele karate Mika Hughese. Měli spolu strávit romantický víkend ve Francii, ale Lou  zjistila, že Mike nemá v plánu se už nikdy vrátit a ukázal svou pravou tvář. Naštěstí pro ni, vše dobře dopadlo a Mike skončil ve vězení za únos. Teď je Lou dvaatřicet, a to co se stalo před osmnácti lety ji zanechalo šrámy na duši a ovlivnilo její život a vztahy.





Recenze psána pro portál Chrudimka.cz
Ve čtení můžete pokračovat


Mějte se krásně
Pary

2 komentáře:

  1. Moc pěkná recenze :) Od autorky už jsem jednu knihu četla a líbila se mi, takže určitě jednou dojde řada i na tuto knihu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tohle byla moje druhá kniha od této autorky a určitě si přečtu nějakou další... :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře :-)