čtvrtek 21. září 2017

Papírová princezna - Erin Watt

Autor: Erin Watt
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: Baronet
Série: The Royals (1.)
Počet stran: 336

Anotace: Ella Harperová se v prvé řadě snaží přežít. Spolu se svou přelétavou matkou se celý život stěhovala od města k městu, bojovala o přežití a věřila, že se na ni jednoho dne usměje štěstí. Po smrti matky ale Ella zůstala sama... Dokud se neobjevil Callum Royal. Vytrhl Ellu z chudoby a odvezl ji do svého sídla, za pěti syny, kteří ji nenávidí. Bratři Royalové jsou jeden přitažlivější než druhý, ale nikdo ji nepřitahuje tak jako Reed Royal, jenž je však odhodlaný poslat ji zpátky do slumů, ze kterých vzešla. Reed o ni nestojí. Prohlašuje, že Ella mezi Royaly nepatří. Možná má pravdu. Bohatství a luxus. Intriky a lži. Nic podobného Ella ještě nepoznala, a jestli má v paláci Royalových přežít, bude se muset naučit, jak být jednou z nich - a zůstat přitom sama sebou. 


Představte si. Je vám sedmnáct, vaše matka zemře na rakovinu a vy nemáte vůbec nikoho. Zůstanete odkázáni sami na sebe. Co byste udělali, jak se zachovali?
Ella vzala život do svých rukou a vedla si ho po svém. Měla několik prací, aby se uživila, mohla dostudovat střední a poté i vysněnou vysokou školu. Vše šlo podle plánu.

"Je minutu před devátou a tyhle hodinky se nikdy nezpožďují. Nic dražšího nejspíš nemám. Máma mi řekla, že patřily tátovi. Krom jeho spermatu je to jediná věc, která jí po něm zbyla."

Ale ne vždy jde vše podle plánu až do konce. I to je případ Elly. Kdo je Callum Royal? Proč tvrdí, že je jejím opatrovníkem? A proč jí jeho synové - Gideon, Reed, Easton, Sawyer a Sebastian nenávidí? 

"Royalovi nejsou takoví, jaké jsem je čekala. Nevypadají jako bohatí pitomci ve svetrech a plátěných kalhotách. Působí spíš jako děsiví gauneři, kteří by mě dokázali s klidem přetrhnout vejpůl."

Celý příběh je vyprávěn z pohledu Elly a my se tak o ní dozvídáme, co všechno ji vedlo k tomu, aby žila právě tak, jak žije. Ella je chytrá a silná dívka a snaží se na sobě nedat znát, jak je zranitelná. Dále se seznámíme s Ellyinou novou kamarádkou Valerií, úžasná dívka, takovou přítelkyni bych brala taky. Má srdce na správném místě. 

"Osud je pro slabochy - lidi, co nemají dost moci nebo vůle, aby se svým životem udělali to, co chtějí, já jsem to zatím nedokázala. Není to v mojí moci, ale jednoho dne bude."

Btratři Royalové, ač to byli pitomci, zamilovala jsem si je. Každý z nich má své tajemství. A kdo je Brooke? Je opravdu tak milá, nebo je to potvora, na kterou by si měli všichni dávat pozor?

"Tyhle jsou hezké. Mají hluboký výstřih, který říká jsem sexy, aniž by dodávaly účtuju si padesát babek a chci prachy předem."

Je to opravdu milá oddechovka, u které nemusíte moc přemýšlet a pokud máte chuť na něco nenáročného, chcete se dozvědět nějaké to tajemství, rozhodně vám doporučuji si ji přečíst. Byla jsem velmi mile překvapena. Od této autorky (Elle Kennedy) to není první kniha, kterou jsem četla a rozhodně není ani poslední, mé plány jsou jasné. Chystám se na další díl této úžasné série.

"Reed Royal mě zničil. Spadla jsem z oblohy a nevím, jestli dokážu vstát."

Hodnocení:

Erin Watt
Pod jménem Erin Watt se skrývají dvě zkušené spisovatelky a kamarádky - Jen Frederick a Elle Kennedy, autorka úspěšné série Off-Campus. Obě spojue láska ke skvělým knihám, závislost na psaní a obrovská představivost. Zbožňují svoje rodiny a domácí mazlíčky a rády vymýšlejí něco zábavného a šíleného. Čeho se nejvíc bojí? Že se rozhádají.

Jak zapůsobila kniha na vás? Máte chuť si přečíst další díl?
Mějte se krásně
Pary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :-)