pátek 22. září 2017

Prokletý princ - Erin Watt

Autor: Erin Watt
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: Baronet
Série: The Royals (2.)
Počet stran: 320

Anotace: Reed Royal má vše, co by si mohl přát: vzhled, postavení, peníze. Dívky na elitní akademii Astor Park stojí frontu, aby si s ním mohly vyrazit, a kluci mu závidí, jenže Reedovi nikdy nezáleželo na nikom jiném než jeho rodině - dokud mu do života nevstoupila Ella Harperová. To, co začalo spalující nenávistí a plánem, jak nové otcově chráněnce udělat ze života peklo, se brzy změní v něco silnějšího. Chce ji mít nablízku a zajistit jí bezpečí. Když ji však Reed jedinou hloupou chybou odežene a uvrhne tím rodinu Royalů do chaosu, začne se mu život rozpadat pod rukama. Ella ho už nechce. Tvrdí, že jeden druhého jen ničí. Možná má pravdu. Tajemství. Zrada. Nepřátelé. Nic podobného Reed dosud nepoznal, a pokud chce získat svou princeznu zpět, musí dokázat, že jí za to stojí.


"Všichni nás pozorujou. Rodina Royalů je na cucky, dámy a pánové."

Už samotná oficiální anotace druhého dílu, oblíbené série, nám slibuje, že se máme na co těšit. První díl nám vyprávěla Ella. Dívka, která si v životě prošla mnohým zlým, osud jí nadělil mnoho překážek, které musí překonat. 
Nyní se na to také podíváme i z pohledu Reeda. Zjistíme, co se honí hlavou jemu. Jak moc mu na Elle záleží a jestli vůbec.

"Celý život jsem strávila ve svrabu a špíně, snažila jsem se z toho najít cestu. Svoji mámu jsem milovala, ale chtěla jsem lepší život, než jaký mi mohla dát. Chtěla jsem víc než jen zavšivený byt, plesnivé zbytky jídla a zoufalý boj o každý cent."

Royaly jsem si v prvním díle oblíbila, a i když to jsou pitomci, tak to jsou pitomci, kteří milují celým svým srdcem.

Val je kamarádka srdcem i duší. Takovou kamarádku by měla mít určitě každá dospívající dívka. Kamarádku, která se za vás vždy postaví a která vás ve všem podpoří.

"A nesnaž se mi nabulíkovat, že jsi byla nemocná, protože nikdo není nemocný dva týdny, aniž by zvedl telefon! Teda pokud to není pacient nula na počátku zombie apokalypsy."

Na druhou stranu bych nikomu nepřála nepřítele jako je Jordan a Daniel. Brooke se nám také ukáže v pravém světle a my konečně zjistíme jaká je. Macecha za všechny prachy. A to doslova, však to taky poznáte.

"Je dobře, že mrcha číslo jedna jménem Jordan je dneska ve škole, jinak bych ji nejspíš shodila do bazénu  pár šutry přivázanými ke krku." 

A Easton? Kdybych měla bráchu, rozhodně by mi nevadilo, kdyby byl jako on... Až na pár výhrad samozřejmě.

"Přestože bych se měla zlobit na všechny Royaly v tomhle domě, stejně ho jednou rukou pohladím po vlasech. Je to přece Easton, můj samozvaný "velký brácha", přestože jsme stejně staří. Je ho všude plno, je nenapravitelný, občas otravný a vždycky po uši v maléru."

I když byly některé části trochu přitažené za vlasy, vůbec to na knize neubralo, ba se ukázalo, jak to chodí ve světě bohatých rozmazlených spratků, za které rodiče vyžehlí všechny problémy penězi.

"Holka, která bude chtít zkrotit Eastona, bude muset mít v jedné ruce bič a v druhé pistoli. I když si osobně myslím, že Easton se ovládnout nedá."

Příběh je velice čtivý. Je to adultka, která neurazí a pokud tomuto žánru holdujete, rozhodně doporučím přečíst si jí. Čtivá oddechovka, kterou dokud nepřečtete, tak neodložíte. Takže za mě palec nahoru a já už vím, že u druhého dílu jsem neskončila a určitě si přečtu i díl třetí. Protože ten konec... No přečtěte a uvidíte sami.

Hodnocení:

Erin Watt
Pod jménem Erin Watt se skrývají dvě zkušené spisovatelky a kamarádky - Jen Frederick a Elle Kennedy, autorka úspěšné série Off-Campus. Obě spojuje láska ke skvělým knihám, závislost na psaní a obrovská představivost. Zbožňují svoje rodiny a domácí mazlíčky a rády vymýšlejí něco zábavného a šíleného. Čeho se nejvíc bojí? Že se rozhádají. 

Tak co, máte chuť si přečíst? A pokud jste četli, jdete do třetího dílu stejně jako já?
Mějte se krásně
Pary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :-)