středa 20. září 2017

Za zavřenými dveřmi - B. A. Paris


Autor: B. A. Paris
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: Motto
Počet stran: 264

Anotace: Thriller, který ohromil svět, vás přinutí pozorněji sledovat dokonalé páry kolem vás. Dokonalé manželství, nebo dokonalá lež? Páry jako jsou Jack a Grace, musíte obdivovat, ať chcete nebo ne. On dobře vypadá a umí vydělat peníze, ona je elegantní a šarmantní. Skoro je vám líto, že se s ní nemůžete spřátelit a poznat ji o trochu víc. Oni dva jsou totiž pořád spolu. Taková láska! Pak si ale uvědomíte, že Grace nikdy nezvedne telefon, že nepřijímá žádná pozvání, pokud není pozván i její manžel. A jejich ložnice má zamřížované okno! 


Už samotná oficiální anotace mluví za vše. Příběh nám vypráví samotná Grace, která pro všechny své přátele a okolí žije v dokonalém manželství s Jackem Angelem, skvělým advokátem, který se zabývá řešením případů týraných žen a doposud neprohrál jediný případ.

"Natáhnu ruce před sebe a nedokážu ovládnout jejich třas. Pomalu mi začíná docházet to, s čím Jack počítal celou dobu, že strach je ten nejlepší nástroj, jak někoho ovládat." 

V knize se nám znamenitě střídá přítomnost s minulostí. Takže zjistíme, jak se vlastně Grace a Jack seznámili. Poznáme Gracinu sestru Millie a některé jejich přátele jako jsou Ester, Diana, Adam a Rufus.

"Ty nemáš mobil?" "Ne." "Jak to?" 
"Protože nemám pocit, že bych ho potřebovala." 
"Ale každý, komu je víc než deset a míň než osmdesát, ho má." 

Grace jsem si v průběhu čtení velmi oblíbila. To jak se za každou cenu snažila chránit svou sestru, aby nemusela prožít to, co prožívala ona sama. Millie je úžasná chytrá dívka, která má Dawnův syndrom a nade vše miluje svou sestru Grace. Tuhle dívku nejde nemít rád.

"Mám ráda Jacka, jsi hodný." "To jsem rád, že si to myslíš," přikývl. 
"Ale nemám ráda Džordže Kúnyho." "To mi vůbec nevadí," prohlásil, "já ho taky nemám rád." Millie se hlasitě rozesmála.

Já osobně jsem z knihy nadšena. Příběh byl tak neuvěřitelný, až to bylo uvěřitelné. Bylo to tak opravdové, všechno jsem prožívala s Grace. Bylo to tak čtivé a dechberoucí, že jsem byla naštvaná, když jsem nemohla číst dál.

Knihu doporučuji každému, kdo má rád tento žánr. Je to kniha, u které tajíte dech a musíte číst, dokud nedočtete do konce. A pokud vyjde od autorky něco nového, tak já si to ráda přečtu.

Hodnocení:

B. A. Paris
Vyrostla v Anglii, ale většinu svého dospělého života strávila ve Francii. Pracovala v oblasti financí, ale také jako učitelka. Je matkou pěti dcer.
Jejím prvním románem se stala kniha "Za zavřenými dveřmi". V online rozhovoru se svěřila, že její celoživotní láska ke knihám začala už v raném dětství.

Jak zapůsobila kniha na vás?
Mějte se krásně.
Pary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :-)